Da, joi am fost invitat la biroul lui Radu Apostolescu sa discutam despre problemele cauzate de emag.ro. Cum ma asteptam, discutia a decurs destul de normal, fara nervi, fara alte probleme. Am discutat despre orientarea spre client si despre problemele mele. Numarul zilnic de vanzari s-ar parea ca ma contrazice. Extragarantia de retur nu este asa cum credeam eu si am inteles eu ca se completeaza direct pe site si apoi te prezinti cu produsul la emag.ro pentru a-l schimba. Deci tot ce am spus eu nu prea ar fi adevarat.
Si totusi: cifrele ma contrazic, cei care folosesc extragarantia de retur ma contrazic, cei care cumpara si au cumparat ma contrazic. De ce? Pai hai sa spun tuturor: emag.ro a fost primul magazin online de electronice. Este, am putea spune un gigant si cifrele o confirma. Analytics nu minte, dar asta nu inseamna ca unul ca mine care este de 8000 de ori mai mic nu are dreptate. Si cum au vazut toti nu sunt singurul in situatia asta. Am folosit adwords, am marit valoarea produsului cumparat cu 500$ si o sa-l mai maresc. Mi s-a spus ca am o atitudine LOW, poate cititorii mei confirma sau infirma acest lucru. emag.ro tocmai au confirmat.
Am discutat cu Radu despre proba produselor la livrarea si ridicarea produsului si am facut si un filmulet pe aceasta cale. Filmat cu camera ascunsa de la comanda si plata produsului pana la ridicarea lui. Si ce credeti? emag Crangasi nu a facut proba cu TOATE CA AM CERUT asta. A cui este vina? Radu mi-a spus ca este vina angajatului. Eu sustin punctul de vedere si spun ca este vina EMAG. De ce? Pentru ca ei l-au angajat pe individ, ei i-au spus ce sa faca si ce sa nu faca. Daca insistau un pic, vedeau ca asta conteaza pentru client de fapt. Sincer nu cred ca il durea gura p-ala sa spuna: Doriti sa va fac proba? Asta macar la produsele care se ridica personal si la care se poate face proba gen: stick, carduri, masini de calcat, aspiratoare, laptopuri, routere. Ca nu-l doare mana sa-l bage in priza.
Cat despre problema mea, emag.ro nu mi-a returnat banii decat LA CEREREA MEA, pentru ca produsul, asa cum m-au sunat cei de la service a fost in stare nefunctionala de la inceput si nici nu l-au putut repara. Asa ca nu s-a facut exceptie de la regula si mi-au inapoiat banii dupa 32 de zile. ASTA SA NE FIE CLAR.
Si pentru viitor toti cei care mai au probleme cu emag.ro sa le scrie pe e-magari.ro – noul site care sa le deschida ochii celor de la emag.ro unde toti cumparatori isi pot spune parerea despre produsele emag, tratamentul primit de catre angajatii emag.ro
Asa cum am spus, am retras adwords-ul de pe articolul in care ma comport LOW, si o sa-l repun pe noul domeniu. Bineinteles, pe noul domeniu, topicurile si subiectele vor fi ori foarte LOW ori de foarte buna calitate. Nu vreau arunc cu noroi in emag, dar ar trebui sa deschida ochii mai mari si din vanzarile alea zilnice sa nu aiba nici un retur si nici un om nemultumit de serviciile si de tratamentul primit la achizitionarea lui.